Reklamační formulář

!!! REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ NEPOSÍLEJTE ZPĚT BEZ PŘEDCHOZÍ DOMLUVY S PRODÁVAJÍCÍM !!!

                       Vyplněný reklamační formulář pošlete na e-mail : 

jihos@ji.cz

Ke každé reklamaci přistupujeme s veškerou péčí a snahou vyřešit co nejdříve. 

 

• Prodávající neručí za škody, které vznikly přepravou nebo při skladování během přepravy – tyto je nutné reklamovat okamžitě při převzetí zboží od dopravce. Kupující je povinen si řádně zkontrolovat druh a množství dodaného zboží a zda je zboží bez mechanického poškození! Pokud Vám není umožněna řádná kontrola zboží nebo máte pochybnosti o stavu zboží - zapište prosím do přepravního listu od dopravce - zboží převzato s výhradou (neumožněna kontrola zboží) nebo rovnou napište zjištěné mechanické poškození zboží (např. rozbité dlaždice, uštípnuté rohy apod.). Pokud od dopravce zboží převezmete bez výhrad a toto stvrdíte svým podpisem na přepravním listě, přechází veškerá rizika mechanického poškození na Vás. Případná reklamace mechanického poškození po převzetí zboží již nebude moci být uznána (toto se netýká prokazatelných výrobních vad). • Prodávající neručí za poškození, která vzniknou po převzetí zboží kupujícím. 

• Viditelné vady (geometrické paramety a jakost povrchu) je možné reklamovat pouze v zákonem stanovené záruční době a před položením dlaždic. 

• Skryté vady je možné reklamovat pouze v zákonem stanovené záruční době. 

• Prodávající nepřebírá odpovědnost za vady, které byly kupujícím oznámeny po uplynutí záruční doby. 

• Reklamace se nevztahují na nevhodné použití – například použití obkladu na podlahu místo dlažby. 

• Keramické obklady a dlažby mohou mít vzhledem k technologii výroby odlišnou barevnost a kalibrační třídu – toto nemá vliv na funkci výrobku a není důvodem k reklamaci. 

• Na zboží objednané a dodané ve snížené jakosti není možné uplatňovat reklamace z důvodu nesplnění norem pro zboží v 1. jakosti. 

• Pokud je k vyřízení reklamace potřeba doručení zboží zpět prodávajícímu, kupující doručuje reklamované zboží k prodávajícímu osobně nebo dopravcem na vlastní náklady. K dopravě reklamovaného zboží může kupující využít smluvního dopravce prodávajícího. V případě uznání reklamace jsou uhrazeny prokázané náklady na dopravu k prodejci. V případě výměny zboží z oprávněné reklamace je zasláno zpět na náklady prodávajícího. Adresa pro zaslání reklamovaného zboží: JIHOS CZ, s.r.o., Pávovská 86a, 586 01  Jihlava

Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.

Bez nezbytných cookies se neobejde správné a bezpečné fungování našich stránek a registrační proces na nich.
Funkční cookies ukládají vaše preference a uzpůsobí podle nich naše stránky.
Výkonnostní cookies monitorují výkon našich stránek.
Díky marketingovým cookies můžeme měřit a analyzovat výkon našeho webu.